NiNE WHiSKEY TWO GOLF ROMEO MiKE (9W2GRM)

~A PaRt Of MaLAySiaN AmaTEuR RAdIo STatiON~

Si Bulat 9W2GRM

Si Bulat 9W2GRM

My Apparatus Assignment

Type Of Apparatus :
Amateur STN (Class B)

Apparatus Assignment No :
01492027-000SU/122009

Visitor's Counter

Follow My Blog

eQSO

Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x

Daulat Tuanku

Daulat Tuanku
ASSALAMUALAIKUM W.B.T.

Selamat Datang Ke Laman Blog Saya.
Salam Kontek Kenal Buat Semua Rakan - Rakan.

Handle : Mohd Razi Bin Masduki.

Callsign : 9W2GRM.

Base Station : Jalan Kebun, Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Email : putrafarzy@gmail.com

Yahoo Massengger : putrafarzy@yahoo.com

Hp Number : 012.664.8041

Semoga Rakan-Rakan Dapat Manfaat Dari Bahan-Bahan Yang Terdapat Dalam Laman Blog Saya Ini Dan Saya Harap Rakan-Rakan Dapat Memberi Komen, Pendapat, Cadangan, Teguran, Nasihat Dan Apa Jua Untuk Saya Menambah Baik Isi Kandungan Dalam Laman Blog Saya Ini.

Jumpa Dan Jumpa Lagi,

73,

Cherio.

Assalamualaikum Rakan-Rakan.....

Lama Juga Saya Tak Update Blog Nie....
Bukan Apa Rakan, Kita Agak QRL Sejak Kebelakangan Ini.....
Hari Ini Baru Kita Berpeluang Untuk Menghadap PC Kita Ini....
Terus Kita Post Bahan Sikit....

Yang Membuat Saya Begitu Teruja & Seronok Adalah Kita Dah Lulus RAE 2008/02...
Yang Teruja Sangat Tu, Denagn Sekali Ambil Saja.....
Semalam Kita Tengok Result, Macam Tak Percaya....
Yelah Kita Ni Baru Setahun Jagung Dalam Dunia HAM Ni...
Jadi Belum Banyak Ilmu Yang Kita Ada......
Alhamdulillah.....

Sekaranag Kita Berada Selangkah Lagi Kehadapan....
Alam 9W2.....

Nie Tengah Pening & Berangan Pilih Call Sign Yang Saya Nak Pakai :)

9W2XXX?????

Peh PEning Jugak YE :)

Rakan-Rakan Ada Idea???

Hehehehehe

QRT

73

Cherio

0 comments

Post a Comment